چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

به رها

کار من سخت است دخترم. چگونه از تو در مقابل افکارم محافظت کنم؟
نظرات 1 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ق.ظ

نمی شود .
بنظر من غیر ممکن است.
من تو یک سال گذشته خیلی در مورد این قضیه فکر کرده ام ولی واقعا به نتیجه مشخصی نرسیده ام.
اگر من چیزی را که درست می دانم به کودکم نگویم آنوقت در مورد اتوبان خزعبلاتی که از طرف جامعه به ذهن کودکم سرازیر می شود چکار کنم ؟؟؟؟ به همین خاطر بعضی وقتا فکر می کنم که نهاد خانواده یعنی یک دیکتاتوری به تمام معنا و کوچک . شاید حداقل بتوانیم یک دیکتاتور نسبتا خوب باشیم ولی ....
باور کن هر کدوم از کلماتی را که میخواهم استفاده کنم فکر می کنم قبلش باید یک ساعت در موردش توضیح بدهم ولی در یک کلمه جواب این است: نمی شود. تمام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد