چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

از کجا آمده ام؟ آمدنم بهر چه بود؟

به این سوالات که فکر می کنم، می بینم در هیچ دوره ای هرگز برای من مطرح نبوده اند. و این به نادانی یا دانایی من ربطی ندارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.fparsay.blogsky.com

ولی برای من مطرح بوده اند ...
همیشه ...
قبل از این شاعران با کلماتی مثل اینها به سرم بیندازند
منتها جواب های آماده و بی سر و ته هم همیشه کلافه ام کرده اند
فلسفه و علم و الهیات هر کدام از سویی خواسته اند به این سوالات پاسخ دهند.
به نظرم در این میان سویه علم آبرومند تر است.

شاید این دلیل رابطه ی بد من با اولی و سومی باشد. اما دومی که نمی تواند و نمی باید وجود یا عدم چیزی را ثابت کند که دیگران می گویند وجود دارد.نه؟ مسئولیت صحت و سقم ادعای آنان با خودشان است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد