چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

-

رها در حال بازی کردنه، از فرصت به دست آمده استفاده می کنم و میرم ادامه ی "هشت و نیم" ِ فلینی رو ببینم که شب قبل نیمه کاره مونده بود. به محض این که متوجه میشه رفتم سمت لب تاپ میاد سراغم و میگه کارتون می خوام و به روش های مختلف سعی می کنه منو از میدان به در کنه: گازهای کوچولو می گیره،سوهان و کاردک مجسمه سازی رو می کنه تو تنم و از مبل میره بالا و از اونجا مستقیم می پره رو شکمم. ولی من که غرق فیلم شدم کوتاه نمیام، تسلیم میشه و میاد میشینه کنارم فیلمو ببینه. رسیدیم به صحنه ای که گوییدو(مارچلو ماسترویانی) و کلودیا(کلودیا کاردیناله) تو ماشین دارند با هم حرف می زنند، و کل قاب داره صورت کلودیا رو نشون میده که با نورپردازی روشن تر شده و همونطور که فلینی خواسته شیوه ای فرشته گون و رویایی به خودش گرفته.رها می پرسه : بابا باربیه؟!...

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

دخترک نازنین و دوست داشتنی ... باربی عشق شونه یک جوری خواسته تعریف کنه از فرشته ی فلینی
ولی چقدر فرشته های اون موقع جذاب اند بی جراحی

قبل از این که رها بگه نمیدونستم ولی الان فکر می کنم باربی اگه به انسانی شبیه باشه اون کاردیناله س

امیر سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ http://moaleme92.blogsky.com/

سلام
هنوز تو فکر کارتونه که !

سلام

الى شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

عجب دخترى ! بچه هاى امروزی همه جوره آدم رو انگشت به دهن مى کنن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد