چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

هیچ چیز بیشتر از این ناامیدم نمی کند: جز این که هستم نمی شد باشم.
نظرات 9 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://daronman.blogfa.com/

مریم سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.mary1355.blogfa.com

پس معلومه تو شریطی که هستی بهترینی.
ادم زمانی از خودش ناامید میشه که بدونه میتونسته بهتر از این باشه و نشده!

بهتر یا بدتر بودن در مقایسه با چه چیزی؟چه کسی؟وقتی به شباهت عجیب و غریب خودم به پدر و مادرم نگاه می کنم می بینم که راه دیگری نبود.درباره ی خوب یا بد بودن این قضیه حرف نمی زنم.

فرزانه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

نا امید کننده است اما آدم را جنگنده تر می کند این جور نا امیدی

جنگ؟مدتیه دارم بهش فکر می کنم.در این لحظه به کاراییش مطمئن نیستم.روز به روز دارم به جبر و نوعی تقدیرگرایی نزدیک تر میشم.

جوجه رنگی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ http://waveofocean.blogsky.com/

اگه " نمی تونستی" که نباید نا امید بشی مادر جان.این فعل ماضیه.به مضارعش نگاه کن. :)

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

منم لمسش کردم،انگار قرار نیست تغییر پیشرفتی حاصل شود،و تلاش تاثیر چندانی ندارد؟گویی حدی داری و بیش از آن جا برای لبریز شدن هم نداری،سرانجام لبریز میشوی،من یکبار تا مرز لبریز شدنه رفتم

راضیه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ

کامنت بالاییه را من نوشتم

راضیه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

‏@فرزانه:چطور جنگنده تر میکند؟اگر منظور سعدی را درست متوجه شده باشم،مثل ظرفی میماند که ظرفیتی دارد و این ظرف هر چه میکند حجمش تغییر نمیکند مگر بشکند یا لبریز شود،تواناییها و مهارتهای ما آدمیان هر کداممان حدی دارد انگار،و هر چه میکنی تغییر چشمگیری حاصل نمیگردد،البته توانایی و استعداد هیچ دو نفری یکسان نیست و البته انسان در هیچ دو زمینه ای به یک اندازه مستعد و ماهر نیست و باز هم البته که شرایط خانواده و جامعه و فرهنگ هم بسیار موثر است،آیا منظورت را درست متوجه شدم سعدی جان؟

خوب فکر می کنم اگه تاثیر ژن ها و وراثت را هم به عواملی که گفتی اضافه کنیم خیلی به هم نزدیک میشیم.

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

بله وراثت هم نقش دارد،آخه در من هیچ نقشی در انتقال خصایص نیک والدین(هم ظاهری هم استعداد و هم ویژگیهای شخصیتی) نداشته،و غم من فزونتر میشود نسبت به آنان که وراثت هم کاتالیزوری بوده؟

راضیه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

کامنت بالا از برای من است،ارور داد در ثبت مجدد نام جا افتاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد