چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

سربازی را گفتند چرا به جنگ بیرون نروی؟

گفت: به خدا سوگند که من یک تن از دشمنانم را نشناسم و ایشان نیز مرا نشناسند،پس دشمنی میان ما چون صورت بندد؟


"برگزیده و شرح آثار عبید زاکانی به کوشش ولی اله درودیان ص 89"

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
یه عیدی به من بده و دلم و شاد کن، الهی که خدا به حق این عید عزیز بهتون بهترین عیدی رو بده...
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 امروز فرصت پیامک دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
آرزو می کنم خداوند بهترین عیدی ها رو که به بهترین بنده هاش میده، بهتون بده.

پیامک من برای تو هیچ ارزشی نداره کوچولو.به جاش آرزو می کنم بچه ها از شر بازی های بزرگترها در امان باشند.

فرزانه جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
انگار بلاگ اسکای هم به بلیه اسپم کامنتها دچار شده است . و نیز انگار در آثار گذشتگان ما گنج های خاک خورده و زیر خاک مانده کم نیستند البته این گنج در جامعه مدرن غیر از زینت به کار دیگری هم می آید یا نه ؟ نمی دانم باید بیشتر فکر کرد.

سلام
فهمیدن این که همیشه خط سومی بوده امیدواری بزرگی ست.

الی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

وقتی یاد تصاویر و فیلم های جنگی می افتم که چطور همدیگر رو می درند ....!

جنگ همه ی خوی وحشیگری بشر (بی اختیار یا آگاهانه) رو به سطح میاره و مجال بروز میده بهش به اضافه ی اینکه زمینه ی نشون دادن خلاقیت برای توحش های جدید رو هم فراهم می کنه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد