چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

از تفاوت های تهران و شهرستان

یکی از دوستان تهرانی من آخر هفته مهمان ما بود.شب که برای سیگار کشیدن رفته بود تو حیاط، وقتی اومد تو انگار که کشف بزرگی کرده باشه با ذوق زیادی گفت خدای من چه آسمونی!چه ستاره های گنده ای!چقد نزدیکن ستاره های اینجا؛تو تهران اصلن معلوم نیستن،و  بعد از مکث کوتاهی در حالی که سری تکون می داد و معلوم بود که حسابی تو فکر رفته،اضافه کرد حیف حیف که اینجا پول درآوردن سخته!!

تا ساعت 5 صبح اون پاکت سیگارشو تموم کرده بود و من به جنبه های مختلف ِ رابطه ی مستقیم ِ پول درآوردن و آلودگی هوا فکر می کردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
جوجه رنگی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://waveofocean.blogsky.com/

یکی از دوستان ما از تهران اومده بود شیراز.گفت چقدر ماه توی شیراز کوچیکه!گفتم شیراز آسمونش بلندتره!
حالا حکایت ستاره ها بماند. :)

از این به بعد هر کی علیه شیراز صحبتی کرد،خبرم کن.

فرزانه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
آن مهمان اگر یه کم بیشتر می موند با پاکت سیگارش ستاره ها را محو می کرد که
ولی در کل این هم خوب نیست که نه خبری از پول در آوردن تهران باشه نه خبری از ستاره های گنده ....

راست میگی.آخرین باری که اومده بودیم تبریز هوا خیلی آلوده بود.حیف.البته اینجا هم هر وقت این ریزگردها سر و کله شون پیدا بشه نفس کشیدنم سخت میشه چه برسه به سیر ستاره ها!

وحید سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ق.ظ http://www.zende-mani.blogfa.com

والا تهران جای غریبیه
هم بسیار خوبه هم بسیار بد
آلودگی که چه عرض کنم امسال که اونجا بودم مشکل ریه پیدا کردم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد