چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

چرو

چرو (chro) به کُردی به معنی "جوانه" است و همچنین نامی برای دختران

زندگی با ابله

با یک "ابله" هم می توان بهترین لحظات را تجربه کرد، فقط به شرطی که خالقش داستایوفسکی باشد.می توان دوستش داشت،در مصاحبتش غرق لذت هنر و ادبیات شد،از او آموخت و روشن شد و کارکرد دیگرش برای من که مهم تر از این هاست،آشتی خودم با خودم بوده است.فعلن سر هر دو "خودم" گرم ابله است و بالاتر از این هر دو دارند به درک بهتری از هم می رسند. 

چقدر باید خوب زندگی کرده باشی تا بتوانی "ابله" را بنویسی!چقدر باید خوب از حواست استفاده کرده باشی!چقدر تفاوت ها خوبند!چه خوب که داستایوفسکی کسی مثل من نبود!

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://classickind.blogfa.com/

سلام . مرسی سعی میکنم بخونمش . آخه چندبار از جلوی چشمام رژه رفته

سلام.حالا که جلوی چشمت هست پس حتمن بخونش.

دریا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام خوبی امیر جان ..........
گاهی ابله خواندش ..می ارزد به صحبت با خیلی از عاقلان ........
نوشتن از ابله کار هرکس نیست .............
شادباشی و سبز
رها نیز رها باشد وتندرست ........

سلام دریای عزیز!مثل همیشه لطف داری عزیز!ممنون.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد